.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم تصويب لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها سياسي نبود

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس با اشاره به اينكه عدم راي نمايندگان به لايحه هدفمند شدن يارانه‌ها فارغ از مواضع سياسي است، گفت: عدم تصويب لايحه يارانه تقابل دو ديدگاه كار شناسانه بود.

به گزارش شمال نیوز ،سيد علي ادياني در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساري اظهار داشت: مجلس هشتم با اكثريت راي اصولگرايي به‌ دنبال توجه بيشتر به مسايل اقتصادي است.
وي با اشاره به اينكه هشدارهاي قبلي نمايندگان مبني بر عدم راي به اين لايحه بود، تصريح كرد: كميسيون‌هاي صنايع و انرژي مجلس و ديگر كميسيون‌هاي مهم مجلس هشتم در نشست‌هاي تخصصي خود به اين لايحه راي نداده بودند.
نماينده قائمشهر، جويبار و سوادكوه در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: در كميسيون تلفيق مجلس هم لايحه 35 هزار ميليارد توماني اين لايحه به 8 ‌هزار و 400 ميليارد تومان تقليل پيدا كرده است.
وي تصريح كرد: اين بررسي و راي نمايندگان به لايحه نشان‌دهنده اين نكته است كه مجلس با تصويب فوريت‌ آن به اين طرح توجه دارد.
ادياني تاكيد كرد: كارشناسان ذي‌ربط در وزارت مربوطه به تدوين لايحه نتوانستند به‌خوبي نمايندگان را قانع كنند.
وي از طرح اين لايحه در ابتداي سال 88 در مجلس خبر داد و خاطر نشان كرد: مجلس با فوريتي كه براي آن مشخص كرد درباره آن تصميم‌گيري مي‌كند.
ادياني با اشاره به اينكه اكثريت نمايندگان معتقد به هدف‌مند كردن يارانه‌ها بر‌اساس مجموع درآمد مردم با شرط مصالح عمومي هستند، بيان داشت: عدم راي به اين لايحه در بررسي روز گذشته نمايندگان مجلس، خارج از رفتارهاي سياسي است و فقط بحث كارشناسي است.
سخنگوي كميسيون انرژي مجلس با اشاره به برخي افزايش قيمت‌ حامل‌هاي انرژي در اين لايحه گفت: نظر نمايندگان بر اين است كه درصد شيب افزايش حامل‌هاي انرژي تند است و در بررسي‌هاي ديگر بايد كند شود.
وي در پايان اظهار داشت: تصويب و عدم تصويب طرح و لايحه‌اي در مجلس بر اساس اصول و نظرهاي كارشناسي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.763 seconds.